Zaproszenie do złożenia oferty na serwis ppoż
Gorzów Wlkp. 25.02.2015 r.
Prez. O/AG – /2015
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gorzowie Wlkp. zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi polegającej na przeglądach technicznych i czynnościach konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic – zgodnie z zasadami i w sposób określony w Polskich Normach dotyczących urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic, w dokumentacji techniczno–ruchowej oraz w instrukcjach obsługi, opracowanych przez producentów.
Usługa obejmuje przeglądy, konserwacje i naprawy wymienionych w załączniku (tabela) do niniejszego zaproszenia, urządzeń i gaśnic znajdujących się w pomieszczeniach Sądu.
Szczegółowy zakres serwisu:
- Czynności sprawdzające i kontrolne:
- wykonania pomiarów wydajności i ciśnienia hydrantów wewnętrznych DN25,
- wykonanie badań okresowych gaśnic przenośnych – stosownie do zaleceń producenta (na etapie eksploatacji, modernizacji/napraw),
- centralki z układem zasilania – sprawdzenie działania central i układów zasilania,
- awaryjne źródło zasilania – sprawdzenie wartości napięć i poprawności działania,
- linie dozorowe i sygnalizacyjne – sprawdzenie prawidłowości działania,
- sygnalizatory pożaru – sprawdzenie poprawności działania,
- urządzenia stałej instalacji gaśniczej – sprawdzenia drożności i prawidłowości działania,
- sprawdzenie działania urządzeń podłączonych do centralek ppoż. – oddymiania, Win, DSO;
- sprawdzenie urządzeń monitorowania alarmu pożaru, włamania i napadu,
- sprawdzenie prawidłowości działania systemu wykrywania pożaru i oddymiania,
- sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń telewizji przemysłowej,
- sprawdzenie prawidłowości działania przycisków ppoż. – test kontrolny,
- sprawdzenie działania czujek optycznych dymu i temperaturowych – test kontrolny,
- sprawdzenie działania wskaźników zadziałania czujek optycznych dymu,
- sprawdzenie połączeń kablowych, przewodowych i ciśnieniowych,
- sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń DSO,
- sprawdzenie kontrolne prób UDT butli INTERGEN.
- Usuwanie awarii instalacji, systemów i urządzeń objętych umową odbywać się będzie na podstawie każdorazowego zgłoszenia Zleceniodawcy, telefonicznie lub faksem. Czas reakcji 24 godz. od powiadomienia o awarii.
Informujemy o możliwości wizji lokalnej w budynku Sądu.
Przewidywany okres obowiązywania umowy – 5 lat.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy kontaktować się z Kierownikiem Oddziału Administracyjno-Gospodarczego, Panem Ryszardem Pomichowskim, tel. kontaktowy: 0/95/7330782.
Ofertę zawierającą proponowaną cenę proszę złożyć do dnia 10 marca 2015r. w formie pisemnej, pocztą, za pośrednictwem faksu (7330715) lub poczty elektronicznej (). Ofertę proszę złożyć na załączonym druku oferty.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani.
Dyrektor Sądu
Bożena Ratuszna
(Wzór oferty)
………………………2015 r.
Wojewódzki Sąd Administracyjny
w Gorzowie Wlkp.
Ul.Dąbrowskiego 13
66-400 Gorzów Wlkp.
Nazwa i adres wykonawcy:
…………………………..
………………………….
NIP: ……………………..
tel.: ……………………..
fax.: ……………………..
OFERTA
W odpowiedzi na zaproszenie składam ofertę na świadczenie usługi polegającej na przeglądach technicznych i czynnościach konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic zainstalowanych w budynku WSA w Gorzowie Wlkp. wg załączonej tabeli :
- Oferuję wykonanie usługi jak niżej :
a) Koszt roczny usługi w 2015 r. z uwzględnieniem poz.10,11 tabeli: ………..netto z uwzględnieniem podatku VAT ……. %, za kwotę brutto …………zł
b) Koszt roczny usługi w latach 2016-2019 r. bez poz.10,11 tabeli: ………..netto z uwzględnieniem podatku VAT ……. %, za kwotę brutto …………zł
c) Łączny koszt świadczenia usługi od 2015r. do 2019 r. kwota netto………………. z
uwzględnieniem podatku VAT ……. %, za kwotę brutto ……………zł
2. Oświadczam, że posiadam niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotowej
usługi.
3. Akceptuję warunki płatności określone w warunkach umowy, tj. do 30 dni od doręczenia faktury.
4. Dane dodatkowe:
– imię i nazwisko osoby do kontaktu ……………………………
– telefon …………………………………….
……………………………………
/pieczęć i podpis wykonawcy/