Dostawa dwóch central wentylacyjnych wraz z montażem na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Gorzów Wielkopolski: Dostawa dwóch central wentylacyjnych wraz z montażem na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 88100 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gorzowie Wlkp. , ul. Dąbrowskiego 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7330 780, faks 95 7330 715.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.wsa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch central wentylacyjnych wraz z montażem na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwóch central wentylacyjnych wraz z montażem na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. WartośC szacunkowa zamówienia poniżej 134 000 tys. euro..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.50.00.00-1, 42.52.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jednej) dostawy polegającej na dostawie co najmniej 1centrali wentylacyjnej wraz z montażem, o wydajności co najmniej
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia wymogów.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia wymogów.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia wymogów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
· inne dokumenty
a) Karta doboru centrali dla wydatku nominalnego. b) Karta doboru centrali dla wydatku powiększonego o 20%, c) Schemat oferowanej centrali z wymiarami, usytuowaniem urządzeń, czujników sterujących i nadzorujących pracę centrali oraz ich wykazem z podaniem typu, dostawcy i ilości dla jednej centrali wentylacyjnej, d) Świadectwo energetyczne w klasie A potwierdzone certyfikatem EUROVENT lub równoważnym, potwierdzającym zgodność oferowanej centrali wentylacyjnej z parametrami deklarowanymi wg karty doboru.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wyposażenie oferowanych central wentylacyjnych - załącznik A1 , Parametry techniczne oferowanych central wentylacyjnych - załącznik A2, Kosztorys ofertowy - załącznik C .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku: a) błędów pisarskich w treści umowy: b) zmiany podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę; c) wystąpienia okoliczności, o których mowa w §4 pkt 3 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzow.wsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Dąbrowskiego 13,66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 08:30, miejsce: ul.Dąbrowskiego 13,66-400 Gorzów Wlkp. w siedzibie WSA w Gorzowie Wlkp. , /w biurze podawczym na parterze/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ-Dostawa central wentylacyjnych.pdf (803,90KB)
Zał nr 2-projekt umowy.doc (72,50KB)
Zał. Nr3-oświadczenie z art 22.1.doc (27,50KB)
Zał.nr 4-wykaz dostaw.doc (31,50KB)
Zał. nr 5-oświadczenie o uprawnieniach.doc (22,00KB)
Zał. Nr 6-oświadczenie z art 24.1.doc (23,50KB)
Zał. nr 7 -oświadczenie dot.grupy kapitałowej.doc (43,00KB)
Załącznik A Opis Przedmiotu Zam...docx (78,48KB)
Załącznik B Spec. Tech. Wyk. i Odbioru Robót.doc (184,00KB)
Załącznik C Kosztorys ofertowy.pdf (43,99KB)
Załącznik A1-wyposażenie oferowanych central..docx (17,85KB)
Załącznik A2-parametry techniczne oferowanych central..docx (15,60KB)
Podmiot udostępniający: | WSA Gorzów |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Bożena Ratuszna |
Data wytworzenia: | 2014-03-17 |