Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Gorzów Wielkopolski 10 grudnia 2019 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gorzowie Wlkp. zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi polegającej na przeglądach technicznych i czynnościach konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic – zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, zasadami i w sposób określony w Polskich Normach dotyczących urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic, w dokumentacji techniczno–ruchowej oraz w instrukcjach obsługi opracowanych przez producentów.
Usługa obejmuje przeglądy, konserwacje i naprawy wymienionych w tabeli (załącznik do niniejszego zaproszenia) urządzeń i gaśnic znajdujących się w pomieszczeniach Sądu.
Szczegółowy zakres serwisu:
- Czynności sprawdzające i kontrolne:
- wykonanie pomiarów wydajności i ciśnienia hydrantów wewnętrznych DN25,
- wykonanie badań okresowych gaśnic przenośnych – stosownie do zaleceń producenta (na etapie eksploatacji, modernizacji/napraw),
- centralki z układem zasilania – sprawdzenie działania central i układów zasilania,
- awaryjne źródło zasilania – sprawdzenie wartości napięć i poprawności działania,
- linie dozorowe i sygnalizacyjne – sprawdzenie prawidłowości działania,
- sygnalizatory pożaru – sprawdzenie poprawności działania,
- urządzenia stałej instalacji gaśniczej – sprawdzenia drożności i prawidłowości działania,
- sprawdzenie działania urządzeń podłączonych do centralek ppoż. – oddymiania, SSWiN, DSO;
- sprawdzenie prawidłowości działania systemu wykrywania pożaru i oddymiania,
- sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń telewizji przemysłowej,
- sprawdzenie prawidłowości działania przycisków ppoż. – test kontrolny,
- sprawdzenie działania czujek optycznych dymu i temperaturowych – test kontrolny,
- sprawdzenie działania wskaźników zadziałania czujek optycznych dymu,
- sprawdzenie połączeń kablowych, przewodowych i ciśnieniowych,
- sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń DSO.
2. Usuwanie awarii instalacji, systemów i urządzeń objętych umową odbywać się będzie na podstawie każdorazowego zgłoszenia Zleceniodawcy, telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Czas reakcji Zleceniobiorcy - do 24 godz. od powiadomienia o awarii.
Informujemy o możliwości wizji lokalnej opisywanych urządzeń i środków gaśniczych w budynku Sądu.
Przewidywany okres obowiązywania umowy – 4 lata.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy kontaktować się z Kierownikiem Oddziału Administracyjno-Gospodarczego i Spraw Ogólnych, Panem Waldemarem Styrculą , tel. kontaktowy: 095-7330782 lub .
Ofertę zawierającą proponowaną cenę proszę złożyć do dnia 31 grudnia 2019 r. w formie pisemnej osobiście – w Biurze Podawczym, pocztą, za pośrednictwem faksu 095- 7330715 lub poczty elektronicznej ().
Ofertę proszę złożyć na załączonym druku oferty.
W przypadku wybrania złożonej oferty zostaną Państwo poinformowani.
Dyrektor Sądu
Bożena Ratuszna
(Wzór oferty)
………………………2019 r.
Wojewódzki Sąd Administracyjny
w Gorzowie Wlkp.
ul. Dąbrowskiego 13
66-400 Gorzów Wlkp.
Nazwa i adres wykonawcy:
…………………………….
…………………………….
NIP: ………………………
REGON:………………….
tel.: ……………………...
e-mail: …………………….
OFERTA
W odpowiedzi na zaproszenie składam ofertę na świadczenie usługi polegającej na przeglądach technicznych i czynnościach konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic zainstalowanych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim w latach 2020-2023 wg załączonej tabeli :
- Oferuję wykonanie usługi jak niżej :
a) Koszt roczny usługi w 2020 r. wynosi: ……….PLN netto, z uwzględnieniem podatku VAT ……. %, …………PLN brutto.
b) Koszt roczny usługi w latach 2021-2023 r. wynosi………..PLN netto, z uwzględnieniem podatku VAT ……. %, …………PLN brutto.
c) Łączny koszt świadczenia usługi od 2020 r. do 2023 r. wynosi ………………PLN netto, z uwzględnieniem podatku VAT ……. %, ……………PLN brutto
2. Oświadczam, że posiadam niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotowej
usługi.
3. Akceptuję warunki płatności określone w warunkach umowy, tj. do 30 dni od doręczenia faktury.
4. Dane dodatkowe:
– imię i nazwisko osoby do kontaktu ……………………………
– telefon …………………………………….
Załącznik: Tabela częstotliwości usług wraz z wartością brutto usług.
……………………………………
/pieczęć i podpis wykonawcy/